انتخاب بهترین جراح بینی در تهران ، در حال حاضر با افزایش تعداد جراحان زیبایی بینی در سراسر کشور ، بسیار مشکل تر از گذشته شده است ؛ همانطور که می دانید انتخاب یک دکتر بینی خوب ، تاثیر به سزایی در نتیجه جراحی بینی شما دارد. در واقع می توان گفت نتیجه این عمل تا حد زیادی به میزان مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد ؛ از این رو انتخاب جراح مناسب برای عمل بینی مهم ترین مقوله در زمینه عمل رینوپلاستی به شمار می آید. در این مقاله از دکتر محمد حسین طاهریان ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران ، بیشتر در این مورد توضیح داده ایم. اگر شما نیز به دنبال پزشک مناسبی برای جراحی کردن بینی خود هستید ، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر طاهریان

 

پزشک ، در حین رینوپلاستی باید علاوه بر در نظر گرفتن فرم ظاهری بینی به حفظ عملکرد طبیعی بینی نیز توجه نشان دهد. حال در صورتی که جراح منتخب بیمار به اندازه کافی مهارت یا تجربه کافی را نداشته باشد ، احتمال اینکه بیمار دچار مشکلاتی همچون نامتقارنی حفره های بینی ، بی حسی ، مشکلات تنفسی و غیره شود بسیار زیاد است ؛ بنابراین ضروری است که در انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران بسیار دقت داشته باشید.

بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

اگراز ظاهر بینی خود کلافه و خسته شده اید و آن را دوست ندارید ؛ چرا که احساس می کنید برازنده صورت و چهره شما نیست ، می توانید جراحی بینی را به عنوان گزینه ای برای رفع این مشکلات برگزینید. اگر حس می کنید بینی شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ است ، خیلی مردانه یا خیلی زنانه است ، کج است یا بر روی آن قوز بدشکلی وجود دارد ، رینوپلاستی درمان مشکل شماست. اگر احساس می کنید نوک یا پل بینی شما بسیار پهن است ، دکتر محمد حسین طاهریان بهترین جراح بینی در تهران می تواند به شما در رسیدن به شکلی از بینی که به دنبال آن هستید ، کمک کند. اگر در نفس کشیدن یا خوابیدن دچار مشکل هستید ، با این پروسه زیبایی و درمانی می توانید برای همیشه از شر این مشکلات خلاص شوید. دقت داشته باشید زمانی که این پروسیجر تکمیل شد ، شکل ظاهری بینی و تغییرات جذاب ، طبیعی و متوازن بینی خلق شده توسط پزشک بینی شما ، برای همیشه ثابت باقی خواهد ماند.

چرا انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران بسیار اهمیت دارد ؟

وقتی شما برای داشتن یک بینی جدید ، تصمیم به عمل زیبایی بینی می گیرید ، مرحله بعدی که در دستیابی شما به موفقیت اهمیت بسیار زیادی دارد ، انتخاب یک جراح خوب برای این پروسه است. این عمل ، نظامی است که به یک آموزش بی عیب و نقص ، سال ها تجربه ، دانش عملکردی و آناتومیکی از استخوان های صورت ، دانش فنی ، قضاوت فوق العاده و حس زیباشناسی نیاز دارد. یک جراح رینوپلاستی خوب در تهران باید متعهد و مسئولیت پذیر بوده و به حفظ سلامت و کمک به بیمار برای دستیابی به آنچه در جستجوی آن است ، علاقمند باشد. دکتر محمد حسین طاهریان بهترین جراح بینی در تهران ، با سال ها تجربه و انجام هزاران رینوپلاستی موفق ، به ترکیب کاملی از این ویژگی های الزامی دست یافته است.

انتخاب بهترین جراح برای عمل بینی در تهران

  1. افرادی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی در شهر تهران گرفته اند ، برای آشنایی با جراحان بینی در این شهر می توانند به جستجو در اینترنت بپردازند یا این که از دوستان و آشنایان خود که در این زمینه اطلاعات دارند ، کمک بگیرند.
  2. بازدید از سایت و اینستاگرام برترین جراحان بینی تهران تاثیر به سزایی در شناخت تکنیک های کاری آن ها دارد ؛ زیرا علاوه بر آشنایی با سوابق پزشکی آن ها می توانید نمونه کارهایشان را نیز مشاهده کنید.
  3. شرکت در جلسه مشاوره با جراح بینی و بیان خواسته و انتظارات خود از عمل بینی و شنیدن نظرات ایشان نیز کمک شایانی به انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران می کند.
  4. رفتن به مطب پزشک مورد نظر و صحبت با بیماران وی در رابطه با میزان رضایت آن ها نیز تاثیر فراوانی بر روی انتخاب جراح بینی خوب در تهران دارد.

رضایت از عمل بینی با بهترین جراح بینی تهران بعد از گذشت 12 سال !

 

 

ویژگی بهترین جراح بینی در تهران

  • پزشک بینی تهران ، باید بر علم زیبایی شناسی و ریاضی تسلط کافی داشته باشد تا بتواند بین بینی و دیگر اعضا صورت تناسب بر قرار کند.
  • ایجاد حس اعتماد در بیماران یکی از مهم ترین ویژگی های جراح بینی خوب برای عمل بینی در تهران است.
  • یک دکتر بینی خوب در شهر تهران ، باید اطلاعات کافی در رابطه با مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی به بیماران بدهد.

شما و جراح رینوپلاستی تهران

قبل از اقدام به انجام جراحی رینوپلاستی در تهران ، باید نسبت به انتخاب خود به مرحله اطمینان کامل رسیده باشید. در انتخاب جراح فاکتورهایی از قبیل تحصیلات ، تجربه ، مدرک ، بورد تخصصی و سایر موارد باید مد نظر قرار گیرد.

همچنین باید از حس زیبا شناسی جراح خود ، که در عکس های بیماران قبلی او نمایان است و در زمان برگزاری جلسه مشاوره ، در هنگام گفتگو درباره اهداف شکل جدید بینی شما آشکار می شود ، اطمینان کامل داشته باشید.

علاوه بر تمام موارد ، یک جراح بینی باتجربه در تهران باید بخشی از هدف جراحی خود را به بهبود کیفیت زندگی بیمار ، از طریق انجام جراحی زیبایی اختصاص دهد. یافتن یک پزشک خوب برای عمل بینی در تهران ، با مهارت های پیشرفته و بهره مندی از سطح دانش عمیق ، یکی از مهمترین قدم هایی است که در مسیر تصمیم گیری برای قرار گرفتن تحت جراحی رینوپلاستی ، برداشته می شود.

با انتخاب بهترین جراح بینی در شهر تهران ، هارمونی زیبایی در صورت خود را خلق کنید. هر چند در این رویکرد دستیابی به نتیجه مطلوب ، از طریق تکنیک های پیشرفته جراحی هدف اصلی می باشد ، ولی دکتر محمد حسین طاهریان تنها به بینی شما نمی نگرد. او در زمان طراحی برای عمل بینی شما ، متغیرهای متعددی را مد نظر قرار می دهد. او با آگاهی از نیاز به خلق یک بینی که باید از نظر زیبایی ، انتظارات بیمار را تامین نماید ، جنبه های عملکردی این اندام را نیز مد نظر قرار می دهد. همچنین با در نظر گرفتن تغییرات ویژه مورد نیاز در بینی شما ، ویژگی های طبیعی بودن بینی و حفظ توازن آن با سایر ویژگی های صورت و همچنین شکل صورت شما نیز رعایت می شود.

چند ویژگی مهم بهترین جراح بینی تهران

تمرکز بر روی رینوپلاستی با سال ها تجربه

بهتر است یک جراح پلاستیک عمومی را برای انجام رینوپلاستی خود انتخاب نکنید.

استفاده از تکنیک جراحی دقیق و در عین حال ملایم

یک تکنیک ریز بینانه به همراه برخورد ملایم با بینی ، الزامی می باشد ؛ چون یک خطای میلی متری در بینی شما نشان داده می شود.

داشتن تجربه جراحی ترمیمی

تخصص جراح برای بازسازی بینی از طریق بازیابی شکل خوشایند و عملکرد درست ، سطح عمیق دانش آناتومی و داشتن یک تجربه بی نظیر و سالم برای بیمار را تضمین می کند.

 

جراح بینی - دکتر محمدحسین طاهریان

 

دانش زیبا شناسی

زمانی که عکس های کارهای قبلی دکتر محمد حسین طاهریان بهترین جراح بینی تهران را نگاه می کنید ، می توانید توانایی ها و سبک کار او را درک کنید.

گفتگوی شفاف

جراحان دارای قدرت گفتگوی بالا بوده و عمیقاً به خواسته ها و نیازهای بیمار خود اهمیت می دهند.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

از ویژگی بینی های گوشتی ، می توانیم به مواردی همچون پوست ضخیم و غضروف ضعیف اشاره کنیم ؛ وجود پوست ضخیم در بینی های گوشتی ، جراحی زیبایی بینی را با کمی مشکل رو به رو می کند. به همین علت گفته می شود افرادی که بینی آن ها در دسته های دیگر قرار می گیرد ، نسبت به افرادی که بینی آن ها گوشتی می باشد نتایج مطلوب تری از جراحی زیبایی بینی دریافت می کنند. لازم به ذکر می باشد کسانی بینی آن ها گوشتی است ، با توجه به مطالب فوق از انجام جراحی زیبایی بینی صرف نظر نکنند ؛ چرا که در حال حاضر برای انجام عمل بینی گوشتی از تکنیک های نوین و استاندارد استفاده می شود که سبب موفقیت عمل این نوع از بینی ها شده است. یک جراح بینی گوشتی خوب در شهر تهران به کمک تکنیک های نوین می تواند نتیجه رضایت بخش و موفقیت آمیزی را برای بیماران خود رقم بزند.

 

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بینی هایی که دارای پوست نازک ، غضروف محکم و قوز یا برآمدگی می باشند در دسته بینی های استخوانی قرار می گیرند. بینی های استخوانی ، به علت ویژگی های منحصر به فردشان نتایج بسیار مطلوبی از عمل زیبایی بینی دریافت می کنند. لازم به ذکر است ، در برخی از مواقع که پوست بینی های استخوانی بسیار نازک است ، عمل زیبایی بینی با مشکل مواجه می شود ؛ چرا که پوست نازک کوچکترین ایرادات را نشان می دهد. یک جراح بینی استخوانی خوب در تهران با بررسی و انجام معاینات لازم و شناخت مشکلات بینی و بر اساس میزان ضخامت پوست بینی تغییرات لازم را ایجاد می کند.

بهترین جراح بینی غضروفی 

افرادی که بینی آن ها در دسته بینی های نیمه غضروفی قرار می گیرد ، ویژگی هر دو دسته قبلی را دارد ؛ در واقع بینی غضروفی ، ترکیبی از بینی گوشتی و استخوانی می باشد. یک جراح بینی خوب با شناخت نوعی بینی و به کمک تکنیک های نوین به بررسی و رفع مشکلات بینی می پردازد.

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

جراحی زیبایی بینی به شکل عروسکی یا فانتزی ، یکی از جراحی های زیبایی محسوب می شود که محبوبیت بالایی در کشور ما دارد و متقاضیان زیادی آن را انتخاب می کنند. در این فرآیند ، پزشک اندازه بینی را کاهش می دهد ، پره های ان را جمع می کند ، به تیغه آن قوس بسیار زیبایی می دهد و ارتفاع آن را نیز کم می نماید. به طور کلی می توان بیان کرد که در نتیجه این عمل ، بینی شکلی زیبا به خود خواهد گرفت. توجه داشته باشید که بیماران با بینی های گوشتی مناسب این روند نیستند ، زیرا نیاز است تا تغییراتی اساسی در آن ایجاد شود و نتیجه ای ظریف را به دست آورد.

دیگر نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این شکل بینی در همه صورت ها با بقیه اعضا تناسب ایجاد نمی کند ، به همین خاطر یک جراح بینی فانتزی خوب در تهران باید مهارت و تبحر کافی را داشته باشد تا هم شکل مناسب چهره فرد را تشخیص دهد و هم در حین عمل ، تناسب را بین تک تک اجزا ایجاد نماید. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد ، بیمارانی که دارای صورتی ظریف و پوستی نازک دارند ، بهترین گزینه برای این رویکرد می باشند.

یکی از علت هایی که شما را ملزم به انتخاب بهترین جراح بینی در تهران می کند ، این است که در صورتی که بینی فرد طی این عمل بیش از حد کوچک شود ، مشکلات جبران ناپذیری اعم از مشکل تنفسی برای او ایجاد خواهد شد ؛ و در مواقعی حتی با انجام رینوپلاستی ترمیمی نیز نمی توان آن را جبران کرد. بنابراین پزشک باید علاوه بر داشتن شم زیبایی شناسی برای ایجاد کردن کانتورهای زیبا ، مهارت کافی برای حفظ ساختار بینی را نیز داشته باشد.

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

در عمل بینی طبیعی ، همانطور که از اسم آن پیداست دکتر بینی تمامی تکنیک های خود را به کار می گیرد تا در انتهای کار بینی حالتی طبیعی به خود بگیرد. این جراحی علاوه بر اینکه زیبایی طبیعی چهره افراد را حفظ می کند ، به بینی نیز شکلی زیبا هدیه می دهد. برای مثال نوک بینی کمی کوچک شده و به قدری بالا برده می شوند که تنها افتادگی آن برطرف گردد ؛ بنابراین می توان اذعان داشت بینی خوکی نخواهد شد.

لزوم انتخاب یک جراح بینی طبیعی خوب در تهران ، در این است که شاخصه های نچرال بینی حفظ شود. برای مثال فاصله بین این عضو با لب ها و چانه نباید بیشتر از حد معمول باشد و پهنای آن نیز نباید خیلی کاهش یابد.

موردی که تاثیر بسزایی بر این عمل دارد ، ضخامت پوست می باشد. همانطور که پیش تر نیز مطلع شدید ، در بینی های گوشتی پوست ضخیم روی ساختار بینی را پوشش می دهد ، به همین خاطر افرادی که دارای این مدل از بینی هستند داوطلب خوبی برای رینوپلاستی فانتزی نیستند. اما در عوض ، در جراحی بینی طبیعی تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد و افراد با بینی های گوشتی و استخوانی می توانند تحت این جراحی قرار گیرند. تنها نکته قابل توجه این است که باید بهترین جراح بینی تهران ، دکتر محمد حسین طاهریان را انتخاب کنید تا در انتها به هدف خود برسید.

نکته حائز اهمیت دیگر ، این است که در صورتی که بینی بیشتر از آن چه که باید کوچک شود ، مشکلات متعددی از جمله تنگی نفس برای فرد ایجاد خواهد شد و در اغلب موارد نیز نمی توان آن را جبران کرد. به همین دلیل است که توصیه می شود افراد برای انجام عمل طبیعی بینی ، به سراغ یک جراح خوب بینی در تهران بروند تا با این عوارض رو به رو نشوند.

انواع روش های عمل بینی با بهترین جراح بینی در تهران

این پروسیجر ، تحت یکی از دو روشی که در ذیل به آن ها اشاره شده است ، انجام می گیرد ؛ لازم به ذکر است انتخاب کدام یک از روش های رینوپلاستی با توجه به شرایط بیماران توسط یک جراح رینوپلاستی خوب در تهران صورت می گیرد.

  • تکنیک باز
  • تکنیک بسته

تفاوت رویکرد باز و بسته ؛ با بهترین جراح تهران

بارزترین تفاوت میان دو روش بسته و باز در نواحی ایجاد برش می باشد ؛ برش های مورد نیاز جهت انجام جراحی زیبایی بینی در روش باز در سطح خارجی پوست بینی و در روش بسته در نواحی درونی بینی ایجاد می شود.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر طاهریان

 

 

تاثیرات انتخاب جراح بینی در نتیجه عمل رینوپلاستی

یکی از مواردی که از سوی متقاضیان عمل زیبایی مورد کم توجهی قرار گرفته است ، قدرت و میزان تاثیری است که پزشک بر روی این رویه خواهد گذاشت. بسیاری از افرادی که می خواهند این جراحی را انجام دهند فکر می کنند فقط ضروری است تا از عارضه های جانبی و همچین اقدامات قبل و بعد این جراحی اطلاع داشته باشند ؛ اما در صورتی که در مورد همه این موارد آگاهی داشته باشید و باز هم بهترین جراح رینوپلاستی در تهران را برنگزیده باشید ، به آن نتیجه ای که همیشه به دنبالش بودید نخواهید رسید. دقیقا به همین دلیل است که باید در مورد یک جراح پلاستیک صورت و بینی خوب در تهران و اثری که کار او بر نتیجه رینوپلاستی خواهد گذاشت هم اطلاعاتی را در گوشه ذهن خود داشته باشید. در این بخش توضیحات مختصری را در این مورد به سمع و نظر شما رسانده ایم.

برای اینکه متقاضی جراحی زیبایی بینی به هدف خود از انجام این پروسه برسد ؛ باید یک سری شروط و نکات را در نظر داشته باشد. شاید مهم ترین فاکتور این مرحله ، اثری باشد که بهترین جراح بینی تهران روی این رویکرد خواهد گذاشت. مسئولیت اصلی این عمل ، بر روی دوش پزشک می باشد و وی در تک تک مرحله های این جراحی ؛ یعنی قبل ، حین و بعد از آن تاثیر چشم گیری خواهد داشت. شاید برای شما نیز سوال شده باشد که یک جراح خوب بینی در تهران چطور در این روند دخیل است؟ در ادامه نیز توضیح کوتاهی را در اختیارتان قرار داده ایم. پزشک بینی ، باید قدرت تشخیص بسیار بالایی داشته باشد تا مشکلات و ایرادات این عضو را به خوبی تشخیص داده و عملکرد مناسبی در عمل از خود نشان دهد. بدین معنی که بهترین دکتر عمل بینی تهران باید با در نظر گرفتن تناسب کلی صورت فرد مراجعه کننده ، یک مدل و رویه مناسب را انتخاب نماید.

جراحی بینی با لیزر توسط بهترین دکتر عمل بینی تهران

در حال حاضر عمل بینی با لیزر ، موضوعی داغ بوده که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار است ؛ در این باره باید ذکر کنیم که تمامی مطالب موجود در این باره ، صرفا جهت تبلیغات بوده و امکان انجام این روند با لیزر از نظر علمی ، به اثبات نرسیده است. تنها کاربرد لیزر در زمینه جراحی زیبایی بینی ، بهبود عارضه های پوستی بینی است و این تکنولوژی ، توانایی اعمال تغییرات مورد نیاز بر روی استخوان و غضروف را ندارد.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر طاهریان

 

آیا از نظر جراحان بینی تهران پس از عمل نیاز به بستری بیمار می باشد ؟

خیر ؛ به گفته بهترین جراحان بینی در تهران افرادی که تحت جراحی زیبایی بینی قرار گرفته اند ، پس از گذشت چند ساعت از انجام آن ، ترخیص شده و نیاز به بستری آن ها نمی باشد.

آیا دوران نقاهت بعد از عمل بینی با بهترین جراح بینی تهران طولانی است ؟

خیر ؛ کسانی که تحت عمل بینی قرار گرفته اند ، تنها به مدت 7 الی 10 روز نیاز به استراحت دارند و پس از گذشت این مدت زمان ، می توانند به انجام امور شخصی خود پرداخته و حتی به سرکار بازگردند ؛ اما آن ها باید توجه نمایند ، همچنان به توصیه های دکتر محمد حسین طاهریان ، بهترین جراح بینی در تهران عمل کرده و از انجام فعالیت های سنگین اجتناب نمایند.

توصیه های جراح بینی تهران در خصوص مراقبت های بعد از عمل رینوپلاستی 

بهتر است بیماران پس از جراحی زیبایی بینی جهت جلوگیری از وارد شدن فشار به بینی ، تا مدتی لباس های آزاد و دکمه دار به تن کنند.

نحوه خوابیدن بعد از پروسه

یک جراح بینی خوب در تهران ، به بیماران پس از عمل زیبایی بینی توصیه می کند که تا مدتی به هیچ وجه بر روی شکم و پهلو خود نخوابند چرا که در آن صورت به بینی آن ها فشار وارد می شود. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با نحوه خوابیدن پس از رینوپلاستی ، در این باره می باشد که قرار دادن دو بالش در زیر سر در حین استراحت و خواب تاثیر به سزایی در رفع تورم و کبودی های ناشی از این رویکرد دارد.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر طاهریان

 

مصرف سیگار و الکل بعد از عمل بینی

بیماران باید تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی ، از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و سیگار خوددرای کنند ؛ چرا که مصرف این دو عامل سبب بروز اختلال در روند بهبودی بیماران می شوند.

استحمام بعد از این رویکرد

گچ یا قالب قرار گرفته بر روی بینی ، به هیچ وجه نباید خیس شود به همین علت دکتر محمد حسین طاهریان ، متبحرترین جراح بینی در تهران بیماران را تا مدتی پس از عمل زیبایی بینی از شستن سر منع می کنند ؛ لازم به ذکر است شستن گردن به پایین در هر زمان ایرادی ندارد.

درد بعد از رینوپلاستی

تا به امروز ، گزارشی در ارتباط با احساس درد شدید پس از عمل ، دریافت نشده است. البته شایان ذکر است بروز درد خفیف که با مصرف مسکن تسکین یابد ، مسئله ای طبیعی بوده که جای هیچ گونه نگرانی ندارد ؛ تنها بیماران باید توجه نمایند بدون اجازه از جراح بینی معالج خود اقدام به مصرف مسکن نکنند.

توصیه های دکتر طاهریان ، جراح بینی تهران در خصوص کاهش تورم و کبودی بعد از عمل

بروز تورم و کبودی ، جای هیچ گونه نگرانی نداشته و به مرور زمان رفع می شود ؛ حال رعایت برخی نکات به روند بهبودی تورم و کبودی بعد از جراحی تسریع می بخشد ، این نکات از نظر بهترین جراح بینی آقا در تهران ، عبارت اند از :

  • استفاده از کمپرس یخ
  • مصرف آب آناناس و آب کرفس
  • پرهیز از قرارگیری در برابر نور مستقیم خورشید
  • حذف نمک و ادویه تا مدتی از رژیم غذایی

رژیم غذایی توصیه شده توسط بهترین جراح بینی تهران

به بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ، توصیه می شود تا مدتی از مواد غذایی نرم و آبکی هم چون آب میوه ، شیرموز ، فرنی ، شیربرنج و از این قبیل موارد استفاده کرده و از مصرف غذاهای سفت که نیاز به جویدن دارند ، خودداری کنند ؛ چرا که عضلات صورت در این مدت باید کمترین حرکت را داشته باشند. مصرف مواد غذایی هم چون گوشت قرمز ، مرغ و ماهی نیز در این دوران به بیماران توصیه می گردد.

 

جراح بینی تهران - دکتر طاهریان

 

 

صحبت های دکتر طاهریان ، جراح بینی متبحر و با تجربه در تهران ، در خصوص سن مناسب برای عمل بینی را در فایل صوتی زیر می توانید گوش دهید :

 

هزینه عمل بینی با بهترین جراح بینی تهران در سال 1402

بیمارانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفته اند ، برای اطلاع از هزینه عمل بینی باید ابتدا توسط یک دکتر بینی خوب در تهران معاینه شوند سپس هزینه نهایی عمل آن ها مشخص می گردد ؛ چرا که هزینه این پروسه با توجه به پارامتر های گوناگونی متغیر است.

چه کارهایی در جلسه مشاوره با بهترین جراح بینی تهران انجام می شود ؟ 

  • توجه داشته باشید قبل از اینکه تصمیم نهایی را برای انتخاب بهترین دکتر برای عمل بینی در تهران ، بگیرید ، ابتدا باید در یک جلسه مشاوره با ایشان شرکت داشته باشید. پزشک انتخابی شما باید جنس و ضخامت پوست ، همچنین نوع آن را در نظر گرفته و بر طبق آن ، بهترین رویه را برای اعمال تغییرات پیشنهاد دهد.
  • همانطور که می دانید این فرآیند ، از پیچیده ترین و چالش برانگیزترین جراحی های پلاستیک می باشد و نیازمند دقت و تبحر بالایی است. به همین خاطر بهترین جراح رینوپلاستی تهران ؛ باید از مهارت و دانش بالایی برخوردار بوده و در جلسه مشاوره اطلاعاتی از جمله خطرات ، عوارض ، اقدامات قبل و بعد را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهد. به علاوه این موارد ، ایشان باید سوالاتی را در جهت اطلاع از اهداف و انتظارات زیباجو از وی بپرسد تا با در نظر گرفتن این موارد بهترین رویکرد را انتخاب نموده و نتیجه ای فوق العاده را رقم بزند.
  • مورد دیگری که بهترین جراح بینی در تهران باید در این نشست انجام دهد ، گوش دادن به نگرانی ها و دغدغه های بیمار می باشد. بسیاری از افراد از پدید آمدن نتیجه ای نامطلوب و یا قرار گرفتن در زیر تیغ جراحی می ترسند ، به همین دلیل بهترین دکتر عمل بینی تهران باید این نگرانی ها را برطرف کند و به متقاضی این اطمینان را بدهد که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و در پایان ، ظاهری که به دنبال آن بودید را به دست خواهید آورد.
  • یکی از مواردی که بررسی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، سوابق و مدارک پزشکی بیمار می باشد. در صورتی که فرد به بیماری های جدی مانند هموفیلی مبتلا باشد ، حتی در صورت انتخاب یک جراح خوب بینی در تهران باز هم مشکلاتی در حین عمل بینی یا بعد از آن پیش خواهد آمد.

چگونه می توان اعتبار جراح بینی را ارزیابی کرد ؟

  1. برای این منظور لازم است صحت پروانه پزشکی دکتر بینی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.
  2. گواهی های مربوط به جراحی پلاستیک و زیبایی را ارزیابی نمایید.
  3. در مورد فعالیت های خبری و ژورنالیستی پزشک اطلاعات لازم را کسب نمایید.
  4. تحصیلات جراح بینی در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی مورد راستی آزمایی قرار دهید.
  5. از بیماران قبلی اطلاعاتی را به دست آورده و در خصوص رضایت آن ها از نتیجه و نحوه درمان سوال کنید.

نقش یک جراح خوب و متبحر در تهران قبل از عمل بینی

یک جراح بینی خوب پیش از انجام جراحی ، در جلسه مشاوره با بیمار به صورت کامل به دغدغه ها و اهداف متقاضی این جراحی گوش داده و سپس با بررسی و معاینه بینی بیمار او را در دستیابی به بهترین نتیجه از این پروسه زیبایی و درمانی راهنمایی می کند. دقت داشته باشید که یک جراح خوب و با تجربه در تهران به خوبی می تواند متوجه شود که شما کاندید مناسبی برای این جراحی هستید یا خیر ! بنابراین لازم است به توصیه ها و نکاتی که جراح در این جلسه مطرح می نماید ، به دقت گوش دهید و سپس به صورت آگاهانه تصمیم گیری خود را در خصوص انجام عمل زیبایی بینی بگیرید. دقت داشته باشید که این جراحی با نتیجه ماندگار و همیشگی همراه بوده ؛ از این رو تصمیم شما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شما در جلسه مشاوره به خوبی می توانید با خصوصیات اخلاقی جراح آشنایی پیدا کنید و میزان و چگونگی ارتباط او با بیماران را بسنجید. یک پزشک خوب برای عمل بینی تمامی توصیه و نکات کلیدی را در این جلسه مطرح می کند و روند جراحی را به صورت ساده و قابل فهم برای بیماران توضیح می دهد تا زیباجو بتواند منطقی و بهتر خود را برای انجام این فرآیند زیبایی آماده کند.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر طاهریان

 

تاثیر فضای مجازی در انتخاب جراح بینی تهران

فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی در دنیای امروز شناخته می شود که تاثیر بسزایی در انتخاب دکتر بینی خوب در شهر تهران دارد. با توجه به اینکه عمل زیبایی بینی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین فرآیندهای زیبایی به شمار می آید ، انتخاب یک پزشک بینی با تجربه و ماهر در این حوزه ، بسیار اهمیت دارد ؛ از این رو در ادامه ، به بررسی تاثیر فضای مجازی در انتخاب جراح بینی خواهیم پرداخت.

از مهمترین تاثیرات فضای مجازی در انتخاب جراح خوب برای عمل بینی در تهران ، ارائه اطلاعات جامع و دقیق در مورد جراحان بینی مختلف می باشد. با استفاده از وب سایت ‌ها و شبکه ‌های اجتماعی ، شما به راحتی می‌ توانید اطلاعاتی در مورد تجربه و مهارت جراحان بینی مختلف در تهران را به دست آورید. همچنین ، می‌توانید نظرات و تجربیات دیگران را در مورد بهترین جراحان بینی تهران بخوانید و با توجه به این دیدگاه ها و تجربه سایر بیماران ، تصمیم گیری مناسبی در مورد انتخاب پزشک بینی خود داشته باشید. همچنین ، فضای مجازی به شما این امکان را می‌دهد که با پزشکان مختلفی در ارتباط باشید و از آن‌ها پرسش های خود را بپرسید. این امکان به شما کمک می ‌کند تا با جراحان بینی مختلفی در شهر تهران آشنا شوید و با توجه به پاسخ‌ های آن‌ ها ، تصمیم گیری مناسبی در مورد انتخاب جراح خود برای عمل زیبایی بینی داشته باشید.

با این حال ، باید توجه داشت که اطلاعاتی که در فضای مجازی در دسترس است ، ممکن است گاهی اشتباه بوده یا کامل نباشند ؛ بنابراین ، برای انتخاب یک پزشک بینی با تجربه و ماهر در تهران ، لازم است از منابع معتبر و قابل اطمینان استفاده کنید و با پزشکان بینی مختلف ملاقات نمایید تا با توجه به تجربه و مهارت آن ‌ها ، تصمیم گیری مناسبی در مورد انتخاب بهترین جراح بینی در تهران داشته باشید.

 

دانلود PDF مقاله