یک جراح ، زمانی که قصد انجام جراحی بینی طبیعی را دارد ، طوری جراحی بینی را انجام می دهد که علاوه بر رسیدن به سایز استاندارد بینی و وجود تناسب بین بینی و اعضای صورت ، در فرم ظاهری بینی نیز اثری از انجام عمل بینی وجود نداشته باشد. اگر بخواهیم به طور کلی ، مفهوم عمل بینی طبیعی ، را بیان کنیم باید بگوییم که در رینوپلاستی به شکل طبیعی ، تغییرات بسیار مشخصی روی بینی بیمار اعمال نمی شود. دکتر محمد حسین طاهریان ، بهترین جراح بینی تهران ، در حین عمل طبیعی بینی ، علاوه بر رفع ایرادات بینی تلاش می کند ، بین بینی و دیگر اجزا صورت تناسب برقرار کند.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر طاهریان

 

بسیاری از افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ، پس از مشاهده نتیجه آن از فرم ظاهری مصنوعی بینی خود ناراضی هستند ؛ عمل بینی طبیعی ، این امکان را به افراد می دهد که تنها ایرادات بینی آن ها برطرف شده و نواحی زیبای بینی آن ها همانطور دست نخورده باقی بماند ؛ در این صورت ، امکان این که بسیاری از افراد متوجه این موضوع که شما بینی خود را عمل کرده اید ، نشوند ؛ بسیار زیاد است و این خواسته بسیاری از بیماران است که به پزشک مراجعه می کنند. یک بینی بدون نقص که سبب برقراری تناسب با سایر اعضا صورت شود ، منجر به افزایش زیبایی چهره افراد می شود ، در حالی که بینی بسیار کوچک و سربالا نه تنها سبب زیبایی چهره نمی شود ، بلکه بین صورت و اعضای آن نیز ناهماهنگی ایجاد می کند.

راز های موفقیت در جراحی بینی طبیعی

داشتن یک عمل بینی طبیعی موفق ، دارای رموزی است. این رمز و رازها می توانند شامل موارد زیر باشند :

  • درباره نتیجه مطلوب خود ، به وضوح و شفاف با پزشک خود صحبت کنید

افراد دارای احساسات قوی ، نسبت به ویژگی های ناخوشایند بینی شان هستند ، که نمی دانند چگونه باید درباره آن ها صحبت کنند. حتماً در جلسه مشاوره بینی با جراح ، در خصوص این ویژگی های ناخوشایند صحبت کنید. بیان موارد ناخوشایند در بینی و صحبت از ویژگی های مورد رضایت در آن ، می تواند جراح را ، در درک دقیق آنچه شما از تغییر بینی تان ، در طول جراحی انتظار دارید، یاری نماید.

  • توصیه ها و پیشنهادات جراح را بپذیرید!

شما عمری با این بینی زندگی کرده اید ، مطمئنا ایده هایی برای تغییر آن در ذهن دارید. جراحی بینی طبیعی با بهترین جراح بینی تهران ، بهترین نقطه برای شروع است ؛ ولی لازم است ، پیشنهادات بینی خود را نیز ، مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال ، ممکن است شما از طول بینی خود ، یا قوز واقع در روی آن ناراضی باشید. بعد از آزمایش دقیق و در نظر گرفتن ویژگی های صورت شما ، جراحتان ، روشی را برای شکل دهی مجدد به بینی تان پیشنهاد می کند ، که تا آن زمان اصلاً به آن فکر نکرده بودید. معمولاٌ این روش باعث می شود که پس از جراحی بینی ، به شکل طبیعی تری در این اندام دست پیدا کنید.

  • سوال بپرسید ، تحقیق کنید و عجله به خرج ندهید

وقتی با جراح خود صحبت می کنید ، حتماً زمانی را برای مشاهده عکس های قبل و بعد جراحی ، پرسش سوالاتی از جراح ، جهت تحقیق درباره روند ، ریکاوری و هرآنچه درباره آن اطمینان ندارید ، صرف نمایید. هر قدر درباره جراحی بینی بیشتر بدانید ، تصمیم گیری شما منطقی تری خواهد بود. جراح به شما کمک می کند ، تا اعتماد به نفس خود را به دست آورده ، و برای جراحی آماده شوید. همچنین قبول این مطلب که مشاهده نتیجه نهایی ، اندکی زمان نیاز دارد نیز ، حائز اهمیت است. پس از جراحی ، قبل از رسیدن به یک نتیجه طبیعی ، بینی دچار اندکی تورم ، کبودی و تغییر شکل می شود. اگر جراحی بینی ، گزینه ای است که شما مدتی است به آن فکر می کنید ، پس قدم اول را بردارید. برای جراحی بینی طبیعی با یک جراح بینی خوب و ماهر و با تجربه در تهران ، یک جلسه مشاوره را هماهنگ کنید.

  • به جراح خود اعتماد کنید

جراحی زیبایی بینی ، یک تکنیک پزشکی تخصصی بوده و باید توسط ، یک دکتر بینی بسیار با تجربه و واجد شرایط انجام شود. ایجاد تغییرات و بهبودهای شگفت انگیز ، ریزبینانه و ماهرانه در چهره شما ، تنها در دستان یک جراح خلاق ، که قادر به ترکیب کردن هنر و علم باشد ، امکان پذیر است.

  • به ارتباط بینی تان با سایر ویژگی های صورت تان فکر کنید

شاید تصور کنید بینی اولین چیزی است که دیگران در زمان روبرو شدن با شما متوجه آن می شوند. ولی شاید این تصور شما باشد و واقعیت ، چیزی غیر از این باشد. شما در صورت تان ، چشم ، دهان ، پیشانی و گونه نیز دارید ، بنابراین منطقی است که برای رسیدن به یک چهره طبیعی ، ارتباط بینی تان را با سایر بخش های صورت مد نظر قرار دهید. بهترین دکتر عمل بینی تهران توصیه هایی را در خصوص جراحی بینی طبیعی مبتنی بر ویژگی های کلی صورتتان ارائه می نماید.

ویژگی بینی طبیعی

  • در بینی های طبیعی ، سوراخ های بینی بیش از اندازه کوچک نمی شوند.
  • قوس موجود در پشت بینی های طبیعی ، بسیار کم می باشد و جراح سعی دارد زاویه ای مناسب بین بینی و پیشانی ایجاد کند.
  • یکی از بارزترین نشانه های بینی طبیعی ، میزان فاصله بین لب بالا و بینی می باشد که در بینی های طبیعی این فاصله بین 90 تا 95 درجه است که از سربالا شدن نوک بینی جلوگیری می کند.

جراحی بینی طبیعی - دکتر طاهریان

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

انتخاب جراح در روند جراحی زیبایی بینی و نتیجه آن ، بسیار تاثیر بخش است ؛ به همین علت ، انتخاب پزشک یکی از مهم ترین نکات قبل از عمل بینی می باشد و بیماران در انتخاب آن ، باید بسیار دقت کنند ؛ کسانی که قصد انجام عمل بینی طبیعی در تهران را دارند ، باید بهترین متخصص و جراح بینی طبیعی را انتخاب کنند. جراح ، باید بر علم زیبایی شناسی و ریاضی به اندازه کافی مسلط باشد ، تا توانایی برقراری تناسب بین بینی و اعضا صورت در حین عمل بینی به شکل طبیعی را داشته باشد.

جراحی بینی طبیعی گوشتی

همانطور که می دانید بینی ها در 3 دسته بینی گوشتی ، استخوانی و نیمه غضروفی قرار می گیرند که در بین آن ها بینی های گوشتی مناسب ترین نوع بینی برای انجام عمل بینی طبیعی می باشند ؛ چرا که ، به دلیل وجود پوست ضخیم در بینی های گوشتی در حین عمل بینی ، نمی توان تغییرات بسیاری را در آن ها اعمال کرد ؛ از این رو کسانی که بینی شان در دسته بینی های گوشتی قرار می گیرد ؛ از رینوپلاستی طبیعی نتیجه مطلوبی دریافت کرده و مناسب ترین گزینه هستند.

جراحی بینی طبیعی استخوانی

بینی های استخوانی متشکل هستند از بافت های محکم و مقاوم. این مشخصه منجر می شود که اعمال هرگونه تغییر بر روی بینی بسیار زیبا به نظر رسد. عمل کردن بینی های استخوانی به صورت طبیعی نیز به سبب همین ویژگی و البته نازک بودن پوست بینی ، ظاهر بسیار زیبایی برای بینی ایجاد می شود. به خصوص اینکه ضخامت پوست بینی استخوانی کم است و حتی در صورت اعمال تغییرات جزئی طی جراحی بینی طبیعی ، این اصلاحات بسیار نمایان و زیبا به نظر خواهند رسید. البته در این امر تاثیر مهارت جراح را نباید فراموش کنید.

 

 

تفاوت عمل بینی طبیعی و جراحی بینی فانتزی

نوک سربالا ، قوس بینی ، سوراخ های کوچک ویژگی هایی هستند که باعث تمایز بین بینی های طبیعی و فانتزی می شوند. بارزترین تفاوت میان بینی طبیعی و عروسکی ، میزان فاصله موجود بین لب بالا و بینی می باشد ، میزان درجه موجود در بینی های طبیعی بین 90 الی 95 درجه و در بینی های عروسکی بین 100 الی 105 درجه است که منجر به سربالا شدن نوک بینی می شود.

عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی چه تفاوتی هایی دارند ؟

زمانیکه بینی به فرم نیمه فانتزی عمل می شود ، قوسی ملایم برای بینی ایجاد شده ، تیپ بینی تا حد معمول سر بالا می شود و سایز آن نیز کوچکتر می گردد. اما در جراحی بینی طبیعی معمولاً پل بینی بدون قوس است و نوک سر بالایی ندارد. همچنین فاصله لب و بینی زیاد نمی باشد. در کل بینی طبیعی هماهنگی بالایی با چهره دارد و چنانچه به یک جراح بینی خوب در تهران مراجعه کرده باشید بعد از جراحی ، تشخیص عملی بودن بینی سخت تر می شود.

عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی و نیمه فانتزی ؟

مطمئناً هر چه ظاهر بینی با دیگر اجزای صورت هماهنگی بیشتری داشته باید ، میتوان گفته نتیجه حاصل شده رضایت بخش و مطلوب می باشد. در خصوص این که کدام یکی از مدل های طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی بهتر است باید بگوییم که این مسئله با توجه به فرم صورت هر شخص و مشخصه هایی که دارد تعیین می شود. ممکن است بینی عروسکی و قوس دار برای یک چهره ، در قیاس با مدل طبیعی ، زیباتر باشد یا حتی بر عکس. پس برای انتخاب بهترین و البته مناسب ترین فرم بینی لازم است با جراح خود مشورت کرده تا ایشان با توجه به صورت شما بهترین پیشنهاد را ارائه دهد.

 

جراحی بینی طبیعی

 

برای اینکه ساختار طبیعی حفظ شود چه متدهایی در جراحی بینی طبیعی استفاده می شود ؟

در این عمل تمام تمرکز پزشک روی این است که نتیجه به دست آمده نچرال باشد و فرد زیباجو با نارضایتی بیمارستان را ترک ننماید. در این بخش در مورد برخی از این اقدامات توضیحات مختصری را ارائه داده ایم.

  • حفره های بینی نباید از رو به رو مشخص باشند

فقط زمانی این مشکل اتفاق می افتد که بینی در قسمت نوک بیش از اندازه سر بالا شود. اما باید در نظر داشته باشید که باید تا برطرف شدن تورم به صورت کامل صبر کنید ، زیرا که همین موضوع باعث می شود شکل نهایی بینی پنهان شده و بیمار فرض کند که نتیجه نچرال نشده است.

  • جایگاه طبیعی این عضو در صورت باید حفظ شود

در جراحی بینی فانتزی ، بیشتر سعی می شود نوک بینی دستخوش تغییرات شده و در انتها ، کوچک و نوک تیز گردد. اما در عمل بینی طبیعی تمرکز بر این است که گرافت و پروتز استفاده نگردد.

  • رفع جای زخم و محافظت از استحکام باید اولویت داشته باشد

در این نوع از رینوپلاستی بیشتر سعی بر این است تا شکل قبلی بینی تا جای ممکن حفظ شده و فقط یک سری تغییرات جزئی روی آن اعمال شود. همین موضوع باعث شده تا در طولانی مدت ، استخوان ها و اسکلت این عضو مستحکم بمانند.

نکات مورد توجه در جراحی بینی طبیعی

اشخاصی که به مشکلاتی اعم از مشکل در تنفس یا پولیپ بینی دچار هستند ، می توانند همزمان با این پروسیجر ، این معضلات را نیز برطرف نمایند. به طور کل می توان گفت که این جراحی فقط به جهت بهبود ظاهر انجام نمی پذیرد و در صورتی که پزشک تشخیص دهد مشکلی در بینی وجود دارد ، در حین زیباسازی این عارضه ها را نیز به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد کرد.

تفاوت جراحی بینی مردانه و زنانه

عمل جراحی بینی طبیعی از اعمالی است که روز به روز طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده و در میان افراد جامعه محبوب تر می شود ؛ این عمل زیبایی ، تنها به خانم ها منتهی نمی شود و آقایان نیز به نوبه خود متقاضی عمل جراحی بینی هستند.

طبق آمارها تقریبا یک سوم اعمال جراحی بینی بر روی مردان انجام می پذیرد ، اما نکته قابل توجه این است که تفاوت هایی در انجام عمل جراحی مردان و زنان وجود دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

همانگونه که می دانید ؛ آقایان از اندام های بزرگتری به نسبت بانوان برخوردار هستند ، پس طبیعی هست که بدن آن ها نیاز به اکسیژن بیشتری داشته باشد ؛ به همین ترتیب ، لازم است که بینی آقایان نسبت به خانم ها بزرگتر باشد تا بتواند با هر بار تنفس ، میزان اکسیژن مورد نیاز را به شش ها برساند.

علاوه بر این ها تعریف زیبایی در بانوان و آقایان با یکدیگر متفاوت است ؛ بینی زیبا برای یک مرد به گونه ای تعریف می شود که حالت مردانه آن حفظ شود ؛ در این میان ، خانم ها اغلب خواستار بینی های ظریف و فانتزی هستند ؛ در حالی که این مدل بینی ، برای آقایان مناسب نبوده و ظرافت بینی زنانه در چهره یک آقا ، جذابیت مردانه چهره او را زیر سوال خواهد برد.

به طور کل تعریف بینی مردانه ، یک بینی با برجستگی متناسب و تیغه بلند و عرضی نسبتا پهن در وسط بینی می باشد ؛ اما بینی بانوان باید ظریف با تیغه ای تقریبا باریک و نسبتا کوتاه و البته متناسب با اجزاء صورت وی باشد.

نمونه کار عمل بینی طبیعی مردانه با دکتر طاهریان

جراحی بینی طبیعی - دکتر طاهریان

جراحی بینی طبیعی مردانه

اکثر آقایانی که متقاضی عمل بینی در تهران با دکتر طاهریان هستند ، مدل عمل بینی طبیعی را بیشتر می پسندند ؛ چرا که در این سبک جراحی ، تنها ایرادات بینی رفع شده و بینی فرد حالت طبیعی و نچرال خود را حفظ می کند که این مورد معمولا ایده آل آقایان است ؛ یعنی یک بینی بدون ایراد و متناسب با اجزای صورتشان. به طور کل داشتن یک بینی کوچک و ظریف با قوس محسوس ، ظاهری دلچسب برای یک مرد را ایجاد نخواهد کرد ؛ به همین جهت بینی طبیعی ، فرمی متناسب برای یک چهره مردانه است.

عمل بینی طبیعی و شیردهی

امکان انجام جراحی بینی طبیعی یا هر مدل دیگری در دوران شیردهی وجود دارد ، تنها نکته ای که مادران باید به آن توجه کنند ، این مسئله می باشد که پس از رفع کامل اثر داروی بیهوشی به فرزندان خود شیر دهند.

جراحی بینی طبیعی و بارداری

بانوانی که باردار می باشند ، به هیچ وجه نمی توانند جهت انجام جراحی زیبایی بینی اقدام کنند ، آن ها پس از اتمام دوره بارداری می توانند ، جراحی زیبایی بینی انجام دهند.

بهترین سن انجام عمل بینی طبیعی

برای انجام جراحی زیبایی بینی ، سن دختران باید بیش از 16 و سن پسران بیش از 18 سال باشد ؛ چرا که امکان انجام جراحی زیبایی بینی ، قبل از اتمام سن بلوغ وجود نداشته و سن بلوغ در دختران در 16 سالگی و در پسران در 18 سالگی اتمام می یابد. امکان انجام جراحی زیبایی بینی پس از اتمام سن بلوغ بدین علت می باشد که رشد بینی از زمان تولد آغاز شده و پایان سن بلوغ ادامه دارد.

نمونه عالی از جراحی بینی به سبک نچرال استتیک

جراحی بینی طبیعی - دکتر طاهریان

 

اقدامات قبل از جراحی بینی طبیعی

  • با یکی از اعضای خانواده یا دوستان جهت رساندن شما به خانه بعد از جراحی بینی و مراقبت از شما در منزل ، هماهنگ کنید.
  • بر روی بینی شما گچ گذاشته می شود که تا یک هفته باید مراقب آن باشید ؛ پس از یک هفته ، بهترین دکتر عمل بینی طبیعی در تهران در جلسه پیگیری ، آن را برمی دارد.
  • دستورالعمل های مهمی برای مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی به شما داده می شود که باید جهت بهبود کامل ، با دقت آن ها را دنبال کنید.
  • اگر سیگاری هستید ، حداقل دو هفته قبل از جراحی بینی طبیعی ، آن را ترک کنید .
  • از مصرف ایبوپروفن ، ناپروکسن و دیگر داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی خودداری کنید.
  • دو هفته قبل از جراحی بینی ، مصرف ویتامین E مکمل های گیاهی و داروهای حاوی این مواد را ترک کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و آفتاب سوختگی ، دو هفته قبل از جراحی بینی خودداری کنید. از کرم ضد آفتاب SPF30 استفاده کنید.
  • داروهای مسکن و آنتی بیوتیک های تجویز شده ، جهت مصرف بعد از جراحی بینی را تهیه کرده و در منزل نگهداری کنید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

  • تا زمان توقف تخلیه مواد از سوراخ های بینی تان ، پانسمان زیر بینی را عوض کنید.
  • تا دو هفته فین نکنید.
  • با دهان باز ، عطسه یا سرفه کنید.
  • با استفاده از اپلیکاتور پنبه ای ، بر روی بخیه های داخل سوراخ های بینی و روی پوست بینی ، پماد بگذارید. از لمس کردن این نواحی با انگشت ، خودداری کنید.
  • برای 48 ساعت اول برای به حداقل رساندن تورم ، از پدهای گاز یخ زده بر روی چشمان و گونه ها استفاده کنید.
  • از خوردن غذاهایی که به جویدن زیاد نیاز دارد ، خودداری کنید.
  • بعد از جراحی بینی طبیعی تنها با مسواک نرم ، دندان هایتان را مسواک بزنید.
  • برای جلوگیری از خونریزی و افزایش تورم ، از انجام فعالیت های سنگین ، خودداری کنید.
  • تنها از داروهای تجویز شده توسط پزشک ، استفاده کنید.
  • بعد از برداشته شدن گچ توسط پزشک ، پوست بینی شما به آرامی با صابون ملایم تمیز می شود. به محض برداشتن گچ می توانید آرایش کنید. با استفاده از محصولات آرایشی می توانید بی رنگ شدن احتمالی و موقتی پوست را پوشش دهید.

 

 

نکات مهم بعد از عمل بینی طبیعی

رعایت صحیح دستورالعمل های بعد از جراحی بینی طبیعی تاثیر به سزایی در نتیجه عمل بینی دارد ؛ از این رو ، یک جراح خوب برای عممل بینی طبیعی در تهران به بیماران در رابطه با مراقبت های بعد از عمل بینی به طور کامل توضیح می دهد ؛ اما به علت اهمیت آن ، ما نیز در این مقاله برخی از مهم ترین نکات آن را بیان خواهیم کرد.

تورم و کبودی بعد از عمل زیبایی بینی : همه بیماران بعد از جراحی زیبایی بینی ، دچار کبودی و ورم می شوند ؛ اما میزان تورم و کبودی بستگی به پوست بیماران دارد. راه های بسیاری برای کاهش ورم و کبودی بعد از عمل بینی ، وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از :

  • استفاده از کمپرس یخ
  • مصرف آب آناناس ، آب کرفس و غیره
  • قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید

نحوه خوابیدن بعد از جراحی بینی طبیعی : خوابیدن افراد بر روی شکم یا پهلو پس از جراحی زیبایی بینی ، باعث وارد شدن فشار به بینی و در نهایت ، صدمه دیدن آن می شود ؛ به همین علت ، بیماران باید تا مدت زمان کوتاهی بعد از عمل بینی ، طاق باز بخوابند. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در کاهش تورم پس از جراحی زیبایی بینی ، قرار گرفتن سر بالاتر از بدن در حین خواب می باشد ؛ بیماران به این منظور می توانند دو بالش در زیر سر خود قرار دهند.

ورزش پس از جراحی بینی : به بیماران بعد از جراحی زیبایی بینی توصیه می شود تا مدتی از انجام ورزش هایی ؛ همانند شنا ، والیبال و غیره ، که در حین انجام آن ها امکان وارد شدن فشار یا ضربه به صورت وجود دارد ، خودداری کنند.

استحمام بعد از جراحی زیبایی بینی : بیماران باید در رابطه با زمان مناسب جهت استحمام بعد از عمل بینی ، با پزشک معالج خود صحبت کند . در اکثر مواقع ، توصیه می شود آن ها تا مدتی شستن سر خود پرهیز کرده و تنها گردن به پایین خود را بشویند.

 

 

داشتن انتظارات منطقی از جراحی بینی طبیعی !

یکی از ویژگی های جراحی بینی طبیعی موفق این است که بینی جدید شما ، برای بسیاری ، نامحسوس است. از یک جراحی بینی موفق ، می توانید انتظارات زیر را داشته باشید :

  • بینی شما در ارتباط با دیگر ویژگی های صورت تان ، در موقعیت بهتری قرار گرفته است.
  • چهره شما ، متقارن تر شده است.
  • قوز روی بینی ، نوک بزرگ بینی یا مشکلات دیگری که همیشه برایتان آزار دهنده بوده ، از بین رفته است.
  • اسکارها ، قابل رویت نمی باشند.

صرف نظر از اهدافی که شما و پزشک تان در نظر می گیرید ، یکی از اهداف اصلی جراح پلاستیک این است که صورتی را برای شما خلق کند که فریاد نزند : ” بینی من تغییر کرده است “. یک جراح متبحر ، با انجام جراحی بینی شما ، به دنبال تکمیل ویژگی های منحصر بفرد صورت تان ، می باشد

انواع متد های جراحی بینی طبیعی

تمام جراحی های بینی بدون در نظر گرفتن نوع و مدل آن ها بطور کل به دو صورت باز و بسته انجام می شوند. هر یک از این تکنیک های جراحی دارای مزایا و محدودیت های خاص خود هستند که پزشک با توجه به نوع بینی زیباجو و نوع جراحی به صلاح و تشخیص خود یکی از این روش ها را اعمال می نماید. در ادامه به توضیح بیشتری در باب این دو روش می پردازیم.

عمل بینی بسته

رینوپلاستی با رویکرد بسته یکی از گزینه مورد پسند بیماران است. در این سبک از جراحی تمام پروسیجر ها از طریق یکی از حفره های بینی و در داخل بینی انجام می گردد. متخصص در این روش هیچگونه برش خارجی ایجاد نمی کند و بخیه ها نیز در داخل بینی زده می شوند. بنا به این گفته ؛ هیچ جای زخم قابل توجهی پس از عمل جراحی بینی طبیعی ، برجای نمی ماند و روند بهبودی پس از این پروسه سریع تر از نوع دیگر آن می باشد اما در این روش ، پزشک برای اعمال اصلاحات محدودیت دارد.

رینوپلاستی باز

جراحی بینی طبیعی با متد باز ، یکی دیگر از روش های مناسب برای داشتن یک نتیجه مناسب از عمل زیبایی بینی می باشد. در این روش پزشک برش هایی را در قسمت بیرونی بینی ، در فاصله مابین دو پره در زیر بینی اعمال می کند. پس از ایجاد این برش پوست بینی را بالا می زند و پس از انجام اصلاحات مجدد پوست را در جای خود قرار داده و در زیر بینی بخیه های لازم را می زند. اگرچه در این متد بخیه ها خارجی هستند ، ولی معمولا به مرور جای آن ها از بین می روند و یا اسکار آن ها بسیار کمرنگ می شود. این روش وسعت دید بیشتری به جراح ، برای اعمال تغییرات بزرگتر می دهد.

 

جراحی بینی طبیعی در تهران - دکتر طاهریان

 

 

همه عمل های بینی خوب ، یک ویژگی مشترک دارند : ظاهر طبیعی

جذاب ترین بینی ها ، آن هایی هستند که با سایر اجزای صورت تناسب و همخوانی داشته باشند. برای بیشتر بیماران کلید رسیدن به یک هارمونی زیبا بین بینی و سایر اجزای صورت ، این است که ویژگی های منحصر به فرد خود بیمار را تشخیص داده و آن را نمایان تر کنیم.

به جای اینکه بیماران یک بینی سر بالا و کوچک را که از عکس یک هنرپیشه دیده اند ، درخواست کنند ؛ بهتر است قبل از تصمیم گیری برای شکل بینی خود به عکس های قدیمی خودشان یا عکس های افراد معمولی نگاه کنند. افراد مشهور اینستاگرام و فیسبوک استانداردهای غیر واقعی را برای ظاهر یک فرد ایجاد کرده اند. موفق ترین نتیجه های جراحی زیبایی بینی آن هایی هستند که از افراد واقعی با انتظارات واقعی نشئت گرفته اند.

یکی از مراحل ایجاد یک بینی طبیعی این است که قبول کنیم کدام قسمت های بینی در حال حاضر خوب است. اگر قسمت هایی از بینی در حال حاضر بدون مشکل است ، بهتر است خرابش نکنیم و بگذاریم جزئی از ویژگی های منحصر به فرد چهره باقی بماند. اگر شما در حال حاضر از قسمت هایی از بینی خود راضی هستید ، این را به خاطر داشته باشید که جراحی بینی می تواند کل بینی را تغییر ندهد و فقط بر روی قسمت هایی که نیاز به اصلاح دارد ؛ مانند سوراخ های بینی یا پل بینی کار کند.

ویژگی های نژادی را در جراحی بینی طبیعی نظر بگیریم !

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود بینی فرد طبیعی به نظر برسد ، در نظر گرفتن ویژگی های نژادی او است. برای افرادی که از ویژگی های ذاتی خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند ، جراحی بینی طبیعی باید به نحوی انجام شود که ویژگی های منحصر به فرد آن ها باقی مانده و با سایر خصوصیات نژادی آن ها مطابقت داشته باشد. برای دستیابی به یک بینی طبیعی باید مشخصات صورت هر فرد را در نظر گرفت که این مشخصات عبارت اند از :

  • طول و عرض صورت
  • زوایای کلی یا نوع گردی صورت
  • برجستگی چانه
  • سایز گونه ها و چشم ها
  • شخصیت کلی افراد

در نظر گرفتن این موارد بسیار مهم است ؛ زیرا یک بینی گرد کوچک برای یک صورت بزرگ زاویه دار مناسب نیست.

ویژگی های ذاتی و طبیعی که در بینی وجود دارند ، از این قبیل است :

  • خطوط محیط بینی صاف و هموار است به طوری که هیچ قاعده بی نظمی در آن وجود ندارد
  • بینی به طور طبیعی و پیوسته از بین چشم ها تا نوک بینی ادامه دارد.
  • پل بینی با شکل و ظاهر نوک بینی تناسب دارد.

 

 

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران چقدر است ؟

قیمت عمل زیبایی بینی ، بسته به پارامترهای گوناگونی متغیر می باشد ؛ بنابراین ، جهت آگاهی از هزینه عمل زیبایی بینی باید به جراح بینی طبیعی تهران مراجعه شود ، ایشان پس از انجام معاینات مورد نیاز هزینه جراحی زیبایی بینی را به شما اعلام می کنند.

 

جراحی بینی طبیعی

 

آیا در دوران نقاهت جراحی زیبایی بینی نیاز به رعایت دستورالعمل های خاصی می باشد ؟

بله ، بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ، جهت دریافت نتیجه مطلوب از عمل زیبایی بینی باید یک سری نکات را در دوران نقاهت عمل بینی رعایت کنند که در قسمت نکات بعد از عمل بینی ، به آن ها اشاره شده است.

در آخر :

هر ساله در سراسر جهان افراد زیادی تحت جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند. وقتی سخن از جراحی بینی طبیعی به میان می آید ، تغییر دادن بینی به گونه ای که به طور کامل با ویژگی های منحصر بفرد صورت شما ، هماهنگ بوده و تعادل را در صورت شما ایجاد کند ، از بیشترین اهمیت برخوردار است. از نظر برجسته ترین جراحان پلاستیک دنیا ، درک جراحی بینی به عنوان تکنیکی برای تامین نیازهای شما به بهترین شکل و دارا بودن بیشترین تناسب با ساختار صورت تان ، مهم ترین فاکتور به شمار می آید.